Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Jest to miejsce, w którym można zamówić personalizowany cyfrowo drukowany obraz na płótnie. Stosujemy wyłącznie wysokiej klasy płótna z domieszką naturalnej bawełny. W naszej ofercie znajdują się różne kompozycje fotoobrazów pojedynczych i wieloczęściowych tj: dyptyk, tryptyk, czy pentaptyk. Istnieje również możliwość składania zamówień personalizowanych pod indywidualny projekt .
Aby wydrukować foto obraz z własnego zdjęcia, należy z poziomu strony głównej przejść do zakładki PRZEŚLIJ SWOJE ZDJĘCIE, wczytać przygotowane zdjęcie za pomocą przycisku .„Wgraj zdjęcie”, a nasz kreator przeprowadzi Cię przez cały proces kompozycji obrazu. Należy pamiętać o zachowaniu odpowiedniej jakości zdjęcia ,aby wydruk był w doskonałej jakości.
Tak, każdy obraz jest pakowany w piankę, a następnie opakowanie kartonowe 3 warstwowe, co stanowi doskonałe zabezpieczenie Twojego obrazu podczas transportu.
Płatności można dokonać poprzez system PayU, który umożliwia np. zapłacenie kartą kredytową, bankomatową lub szybkim przelewem. Następną metodą umożliwiającą dokonanie płatności jest PayPal, szczególnie wygodny dla zamówień zagranicznych. Natychmiast po jego otrzymaniu następuje realizacja Państwa zamówienia o czym poinformujemy Państwa wiadomością e-mail. W trosce o wygodę klienta możliwa jest również opcja płatności przy odbiorze.
Tak, możliwa jest płatność za paczkę przy odbiorze, aby tego dokonać należy w opcjach płatności wybrać „za pobraniem” a następnie użyć przycisku „kupuję i płacę”.
Akceptujemy pliki JPG, PNG, TIFF, PDF (tylko 8 bit). Minimalna wielkość dłuższego boku pliku to 3500 pikseli, optymalna 6000 pikseli.
Maksymalna wielkość pliku 100MB.
Dostępne przestrzenie barwne: Adobe RGB, sRGB
Na przykład, żeby uzyskać zdjęcie na płótnie o wymiarach 20 x 20 cm, obraz powinien mieć:
(20/2.54) x 200 dpi = 1574 pikseli
(20/2.54) x 200 dpi = 1574 pikseli
Zatem rozdzielczość orientacyjnie powinna wynosić co najmniej 1500 x 1500 pikseli. Dla fotoobrazu o wymiarach 70 x 50 cm – zalecana rozdzielczość to ok. 3500 x 2500, natomiast w przypadku rozmiaru 150 x 100 cm ok. 6000 x 4000 pikseli.
Przykładowe wielkości:
Rozmiar obrazu na płótnie | Minimalny rozmiar w px | Zalecany rozmiar w px |
---|---|---|
20×30 cm | 600×900 px | 2400×3600 px |
30×30 cm | 900×900 px | 3600×3600 px |
40×30 cm | 1200×900 px | 4800×3600 px |
40×40 cm | 1200×1200 px | 4800×4800 px |
50×30 cm | 1500×900 px | 6000×3600 px |
50×40 cm | 1500×1200 px | 6000×4800 px |
50×50 cm | 1500×1500 px | 6000×6000 px |
60×40 cm | 1800×1200 px | 7200×4800 px |
60×60 cm | 1800×1800 px | 7200×7200 px |
70×50 cm | 2100×1500 px | 8200×6000 px |
70×70 cm | 2100×2100 px | 8200×8200 px |
80×60 cm | 2400×1800 px | 9600×7000 px |
90×60 cm | 2700×1800 px | 10600×7000 px |
100×70 cm | 3000×2100 px | 12000×8200 px |
120×80 cm | 3600×2400 px | 14200×9600 px |
140×70 cm | 4200×2100 px | 16800×8400 px |
140×100 cm | 4200×3000 px | 16800×12000 px |
150×50 cm | 4500×1500 px |
18000×6000 px
|
150×70 cm | 4500×2100 px | 18000×8400 px |
150×100 cm | 4500×3000 px |
18000×12000 px
|
160×120 cm | 4800×3600 px |
192000×14400 px
|
180×80 cm | 5400×2400 px |
21600×9600 px
|
200×100 cm | 6000×3000 px |
24000×12000 px
|
210×70 cm | 6300×2100 px |
252000×8400 px
|
210×100 cm | 6300×3000 px |
252000×12000 px
|
240×120 cm | 7200×3600 px |
28800×14400 px
|
250×120 cm | 7500×3600 px |
30000×14400 px
|
300×140 cm | 9000×4200 px |
36000×16800 px
|
Rozdzielczość:
Zalecaną rozdzielczością do druku obrazów jest 300 DPI. Jeżeli obraz jest duży (powyżej 100x100cm), możemy nieco złagodzić te wymagania i wybrać np. 150 DPI.
Pliki zdjęć wczytywanych do systemu powinny mieścić się w ramach jakościowych i wielkościowych.
Jeśli, po korekcie nadal występuje problem z wgraniem pliku, proszę o kontakt poprzez wysłanie na e-mail na adres: sklep@revolio.pl
Aby zagwarantować Państwu najwyższą jakość, system nie wczyta zdjęcia, jeżeli nie spełnia on minimalnych wymagań jakościowych. Przy rozdzielczości niższej niż 1 megapiksel istnieje duże prawdopodobieństwo, że wydrukowany produkt będzie miał nadruk niskiej jakości, rozmazany, ziarnisty przez co Klient może nie być zadowolony z końcowej jakości. Jeśli jednak taka sytuacja się zdarzy, że chcecie Państwo wydrukować obraz ze zdjęcia niskiej jakości, należy kontaktować się bezpośrednio z naszym Działem Obsługi Klienta na e-mail: sklep@revolio.pl Także prosimy określić produkt, podać jego parametry jakim są Państwo zainteresowani oraz kontakt telefoniczny do siebie. Ocenimy przydatność zdjęcia do druku i do 48 godz. otrzymają Państwo od nas informację, czy zdjęcie nadaje się do wydruku.
Tak, system REVOLIO jest tak przygotowany, aby zamawiający mógł samodzielnie dobierać odpowiadające mu parametry foto-obrazu. Po wybraniu rodzaju foto-obrazu jakim Klient jest zainteresowany oraz rozmiaru system przechodzi do przyjaznego i przejrzystego kreatora obrazu. W nim po kolei można skalować, dodawać filtry i stworzyć grafikę szytą dla siebie.
Obrazy drukowane na płótnie zamawiane z własnego zdjęcia format dowolny, mieszczący się w zakresie od 30 x 30 cm do 140 x 100 cm ( co 10 cm). Istnieje również możliwość wykonania indywidualnego rozmiaru obrazu. W tym celu proszę skontaktować z Działem Obsługi Klienta – sklep@revolio.pl
Istnieje możliwość wydrukowania ze swojego zdjęcia obrazów na płótnie składających się z 2, 3 a nawet 5 części.
W przypadku zamówienia jednorazowo więcej niż 1 szt. tego samego produktu, Klient może otrzymać stosowny rabat. W tym przypadku prosimy o kontakt z działem obsługi klienta: sklep@revolio.pl
Aby zamówienie zostało prawidłowo przyjęte i zrealizowane, należy wypełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką na ich końcu.
Aby zamówienie doszło do skutku, Klient musi zaakceptować Regulamin zamówień.
Nie przewidujemy wysyłania obrazów Pocztą Polską ze względu na długi czas przesyłki oraz brak kontroli nad losem przesyłki. Wszystkie zamówienia wysyłamy firmą kurierską – DHL/TNT/Inpost
Na chwilą obecną niestety nie. Za jakiś czas umożliwimy Państwu taką opcję w jednym z naszych punktów sprzedaży na terenie Polski.
Na podany przez Klienta adres e-mail będą wysłane wiadomości na bieżącą informujące o statusie zamówienia. Pierwsza wiadomość zostanie wysłana podczas przyjęcia zamówienia, następna gdy otrzymamy płatność, trzecia gdy obraz zostanie wysłany do Klienta wraz z numerem listu przewozowego kuriera.
Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta poprzez wypełnienie formularza kontaktowego, który znajduje się w dziale kontakt. Również istnieje możliwość kontaktu poprzez wysłanie do nas wiadomości e-mail na adres sklep@revolio.pl Zapraszamy do kontaktu