Pytania i odpowiedzi

Revolio.pl/ Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Cie pytaniu:

Co oferuje REVOLIO.PL

Jest to miejsce, w którym można zamówić personalizowany cyfrowo drukowany obraz na płótnie. Stosujemy wyłącznie wysokiej klasy płótna z domieszką naturalnej bawełny. W naszej ofercie znajdują się różne kompozycje fotoobrazów pojedynczych i wieloczęściowych tj: dyptyk, tryptyk, czy pentaptyk. Istnieje również możliwość składania zamówień personalizowanych pod indywidualny projekt .


Jak mogę zamówić obraz z własnego zdjęcia?

Aby wydrukować foto obraz z własnego zdjęcia, należy z poziomu strony głównej przejść do zakładki PRZEŚLIJ SWOJE ZDJĘCIE, wczytać przygotowane zdjęcie za pomocą przycisku .„Wgraj zdjęcie”, a nasz kreator przeprowadzi Cię przez cały proces kompozycji obrazu. Należy pamiętać o zachowaniu odpowiedniej jakości zdjęcia ,aby wydruk był w doskonałej jakości.


Czy przesyłka produktu jest odpowiednio zabezpieczona?

Tak, każdy obraz jest pakowany w piankę, a następnie opakowanie kartonowe 3 warstwowe, co stanowi doskonałe zabezpieczenie Twojego obrazu podczas transportu.


Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Płatności można dokonać poprzez system PayU, który umożliwia np. zapłacenie kartą kredytową, bankomatową lub szybkim przelewem. Następną metodą umożliwiającą dokonanie płatności jest PayPal, szczególnie wygodny dla zamówień zagranicznych. Natychmiast po jego otrzymaniu następuje realizacja Państwa zamówienia o czym poinformujemy Państwa wiadomością e-mail. W trosce o wygodę klienta możliwa jest również opcja płatności przy odbiorze.


Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak, możliwa jest płatność za paczkę przy odbiorze, aby tego dokonać należy w opcjach płatności wybrać „za pobraniem” a następnie użyć przycisku „kupuję i płacę”.


Co zrobić, aby plik zdjęcia wgrał się bez kłopotu?

Akceptujemy pliki JPG, PNG, TIFF, PDF (tylko 8 bit). Minimalna wielkość dłuższego boku pliku to 3500 pikseli, optymalna 6000 pikseli.
Maksymalna wielkość pliku 100MB.
Dostępne przestrzenie barwne: Adobe RGB, sRGB


Jak wybrać odpowiednią rozdzielczość?

Na przykład, żeby uzyskać zdjęcie na płótnie o wymiarach 20 x 20 cm, obraz powinien mieć:
(20/2.54) x 200 dpi = 1574 pikseli
(20/2.54) x 200 dpi = 1574 pikseli
Zatem rozdzielczość orientacyjnie powinna wynosić co najmniej 1500 x 1500 pikseli. Dla fotoobrazu o wymiarach 70 x 50 cm – zalecana rozdzielczość to ok. 3500 x 2500, natomiast w przypadku rozmiaru 150 x 100 cm ok. 6000 x 4000 pikseli.

Przykładowe wielkości:

Rozmiar obrazu na płótnie Minimalny rozmiar w px Zalecany rozmiar w px
20×30 cm 600×900 px 2400×3600 px
30×30 cm 900×900 px 3600×3600 px
40×30 cm 1200×900 px 4800×3600 px
40×40 cm 1200×1200 px 4800×4800 px
50×30 cm 1500×900 px 6000×3600 px
50×40 cm 1500×1200 px 6000×4800 px
50×50 cm 1500×1500 px 6000×6000 px
60×40 cm 1800×1200 px 7200×4800 px
60×60 cm 1800×1800 px 7200×7200 px
70×50 cm 2100×1500 px 8200×6000 px
70×70 cm 2100×2100 px 8200×8200 px
80×60 cm 2400×1800 px 9600×7000 px
90×60 cm 2700×1800 px 10600×7000 px
100×70 cm 3000×2100 px 12000×8200 px
120×80 cm 3600×2400 px 14200×9600 px
140×70 cm 4200×2100 px 16800×8400 px
140×100 cm 4200×3000 px 16800×12000 px
150×50 cm 4500×1500 px
18000×6000 px
150×70 cm 4500×2100 px 18000×8400 px
150×100 cm 4500×3000 px
18000×12000 px
160×120 cm 4800×3600 px
192000×14400 px
180×80 cm 5400×2400 px
21600×9600 px
200×100 cm 6000×3000 px
24000×12000 px
210×70 cm 6300×2100 px
252000×8400 px
210×100 cm 6300×3000 px
252000×12000 px
240×120 cm 7200×3600 px
28800×14400 px
250×120 cm 7500×3600 px
30000×14400 px
300×140 cm 9000×4200 px
36000×16800 px

Rozdzielczość:
Zalecaną rozdzielczością do druku obrazów jest 300 DPI. Jeżeli obraz jest duży (powyżej 100x100cm), możemy nieco złagodzić te wymagania i wybrać np. 150 DPI.


Dlaczego system nie wczytuje mojego zdjęcia?

Pliki zdjęć wczytywanych do systemu powinny mieścić się w ramach jakościowych i wielkościowych.
Jeśli, po korekcie nadal występuje problem z wgraniem pliku, proszę o kontakt poprzez wysłanie na e-mail na adres: sklep@revolio.pl


Co mam zrobić, jeśli mój plik zdjęcia jest niskiej jakości, a mimo tego chcę drukować fotoobraz?

Aby zagwarantować Państwu najwyższą jakość, system nie wczyta zdjęcia, jeżeli nie spełnia on minimalnych wymagań jakościowych. Przy rozdzielczości niższej niż 1 megapiksel istnieje duże prawdopodobieństwo, że wydrukowany produkt będzie miał nadruk niskiej jakości, rozmazany, ziarnisty przez co Klient może nie być zadowolony z końcowej jakości. Jeśli jednak taka sytuacja się zdarzy, że chcecie Państwo wydrukować obraz ze zdjęcia niskiej jakości, należy kontaktować się bezpośrednio z naszym Działem Obsługi Klienta na e-mail: sklep@revolio.pl Także prosimy określić produkt, podać jego parametry jakim są Państwo zainteresowani oraz kontakt telefoniczny do siebie. Ocenimy przydatność zdjęcia do druku i do 48 godz. otrzymają Państwo od nas informację, czy zdjęcie nadaje się do wydruku.


Czy mogę samodzielnie edytować parametry zamówionego obrazu podczas zamówienia?

Tak, system REVOLIO jest tak przygotowany, aby zamawiający mógł samodzielnie dobierać odpowiadające mu parametry foto-obrazu. Po wybraniu rodzaju foto-obrazu jakim Klient jest zainteresowany oraz rozmiaru system przechodzi do przyjaznego i przejrzystego kreatora obrazu. W nim po kolei można skalować, dodawać filtry i stworzyć grafikę szytą dla siebie.


Czy mogę zamówić obraz o innych wymiarach niż kreator pozwala?

Obrazy drukowane na płótnie zamawiane z własnego zdjęcia format dowolny, mieszczący się w zakresie od 30 x 30 cm do 140 x 100 cm ( co 10 cm). Istnieje również możliwość wykonania indywidualnego rozmiaru obrazu. W tym celu proszę skontaktować z Działem Obsługi Klienta – sklep@revolio.pl


Czy mogę wydrukować obraz ze swojego zdjęcia jako wieloczęściowy np. dyptyk lub tryptyk?

Istnieje możliwość wydrukowania ze swojego zdjęcia obrazów na płótnie składających się z 2, 3 a nawet 5 części.


Czy zamawiając kilka tych samych kopii produktów, otrzymam rabat?

W przypadku zamówienia jednorazowo więcej niż 1 szt. tego samego produktu, Klient może otrzymać stosowny rabat. W tym przypadku prosimy o kontakt z działem obsługi klienta: sklep@revolio.pl


Czy w formularzu zamówienia muszę wypełnić wszystkie dane?

Aby zamówienie zostało prawidłowo przyjęte i zrealizowane, należy wypełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką na ich końcu.


Czy mogę złożyć zamówienie nie akceptując regulaminu?

Aby zamówienie doszło do skutku, Klient musi zaakceptować Regulamin zamówień.


Dlaczego nie mogę wybrać przesyłki przez Pocztą Polską?

Nie przewidujemy wysyłania obrazów Pocztą Polską ze względu na długi czas przesyłki oraz brak kontroli nad losem przesyłki. Wszystkie zamówienia wysyłamy firmą kurierską  – DHL/TNT/Inpost


Czy mogę odebrać produkt osobiście?

Na chwilą obecną niestety nie. Za jakiś czas umożliwimy Państwu taką opcję w jednym z naszych punktów sprzedaży na terenie Polski.


Czy dostanę informację potwierdzającą złożenie zamówienia?

Na podany przez Klienta adres e-mail będą wysłane wiadomości na bieżącą informujące o statusie zamówienia. Pierwsza wiadomość zostanie wysłana podczas przyjęcia zamówienia, następna gdy otrzymamy płatność, trzecia gdy obraz zostanie wysłany do Klienta wraz z numerem listu przewozowego kuriera.


Chcesz zadać inne pytanie?

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta poprzez wypełnienie formularza kontaktowego, który znajduje się w dziale kontakt. Również istnieje możliwość kontaktu poprzez wysłanie do nas wiadomości e-mail na adres sklep@revolio.pl Zapraszamy do kontaktu

0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu